Raport z badań rynku Metaverse w Stanach Zjednoczonych 2023: konkurencja, prognozy i możliwości do 2028 r

Raport z badań rynku Metaverse w Stanach Zjednoczonych 2023: konkurencja, prognozy i możliwości do 2028 r

Oczekuje się, że rynek Metaverse w Stanach Zjednoczonych osiągnie wartość 110,44 mld USD do 2028 roku z 16,69 mld USD w 2022 roku.

Rosnące wydatki na najnowocześniejsze technologie przez główne firmy krajowe oraz rosnąca efektywność wydatków na technologie informatyczne (IT) dzięki wykorzystaniu zasobów usług przetwarzania w chmurze są siłami napędowymi amerykańskiej branży Metaverse.

Rosnące wykorzystanie infrastruktury 5G w kraju, rzeczywistość wirtualna, symulacja 3D, rzeczywistość rozszerzona i analityka w czasie rzeczywistym możliwa dzięki sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego są czynnikami przyczyniającymi się do ekspansji rynku. Przewiduje się, że amerykański rynek Metaverse będzie rósł wraz z postępującą cyfryzacją i coraz większą mobilnością organizacji. Technologia stała się głównym czynnikiem umożliwiającym osiągnięcie doskonałości.

Termin Metaverse, który łączy w sobie terminy ,,meta” i ,,wszechświat”, odnosi się do tego, co jest zasadniczo kolejnym najlepszym scenariuszem dla Internetu: pojedynczego, wspólnego, trwałego, wciągającego, trójwymiarowego środowiska wirtualnego, w którym ludzie mogą doświadczać życia w sposób, który nie jest możliwy w prawdziwym świecie. Konwergencja technologii znana jako Metaverse umożliwia użytkownikom dzielenie się doświadczeniami w wirtualnym świecie.

Mimo że technologia ta jest jeszcze w powijakach, szybko staje się jednym z najważniejszych elementów firm. Szybsze, lepsze współtworzenie i współpraca są możliwe dzięki Metaverse, otwierając możliwości głębszych spostrzeżeń, skuteczniejszych, wydajniejszych szkoleń i testów, lepszych doświadczeń klientów i nowych przedsięwzięć biznesowych.

Organizacje już teraz wykorzystują potencjał Metaverse, aby ułatwić zaangażowanie użytkowników, kreatywną reklamę, proste transakcje, informacje w czasie rzeczywistym z podłączonych urządzeń i systemów oraz możliwości wirtualnych wydarzeń w dowolnym miejscu. Organizacje będą mogły rozwijać swoją cyfrową działalność dzięki trwałym, zdecentralizowanym, opartym na współpracy i interoperacyjnym opcjom i modelom biznesowym, które oferuje Metaverse.

Blockchain, rekonstrukcja 3D, sztuczna inteligencja, internet rzeczy i rozszerzona rzeczywistość to tylko niektóre z głównych technologii, które zwiększają potencjał rynku Metaverse.

Rosnący nacisk na wykorzystanie Internetu do integracji świata fizycznego i cyfrowego

Koncepcja Metaverse – kosmosu poza rzeczywistością – rozwija się w wyniku rosnącego nacisku różnych firm na wykorzystanie Internetu do integracji świata cyfrowego i fizycznego.

Metaverse staje się coraz bardziej niezbędne dla wielu firm, które zapewniają obsługę klienta w celu poprawy doświadczenia klienta, pomagając im w korzystaniu z zaawansowanych technologii, takich jak cyfrowe bliźniaki i rekonstrukcje 3D. Co więcej, firmy mogą teraz wykorzystywać te aplikacje do wirtualnej rzeczywistości, blockchain, zdalnego monitorowania, rozwoju umiejętności i analizy danych w czasie rzeczywistym dzięki rozwojowi innowacyjnej infrastruktury 5G.

Na przykład, aby połączyć marki z przyszłością Metaverse, w czerwcu 2022 r. w Kalifornii w Stanach Zjednoczonych zorganizowano Metaverse Global Congress. Celem kongresu było poznanie nowego potencjału wirtualnych miejsc spotkań, uczenia się AR i VR, towarów cyfrowych i wirtualnych sklepów. W rezultacie wiele firm integruje je ze swoimi działaniami, aby sprostać rosnącym wymaganiom klientów i osiągnąć lepsze czasy reakcji, co zapowiada rozwój Metaverse na rynku. Są to znaczące korzyści płynące z poprawy wydajności aplikacji i efektywności biznesowej dzięki metodologiom efektywności kosztowej i czasowej.

Wymóg, aby Metaverse używało kryptowalut do kupowania aktywów cyfrowych

Rosnące w kraju wykorzystanie kryptowalut do nabywania aktywów cyfrowych jest głównym czynnikiem napędzającym ekspansję branży Metaverse w Stanach Zjednoczonych. Co więcej, podstawowa architektura kryptowalut została stworzona z myślą o sieciach Metaverse opartych na blockchainie. Użytkownicy są w stanie produkować, posiadać i handlować autonomicznymi aktywami cyfrowymi poprzez wykorzystanie kryptowalut, które umożliwiają technologie Metaverse. Przykładami kryptowalut, które obsługują tę funkcjonalność, są Bitcoin, Ethereum i niewymienialne tokeny (NFT).

Rosnące potrzeby w sektorze rozrywki i mediów

Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości (VR) i rzeczywistości rozszerzonej (AR) szybko rośnie w rozwijającym się sektorze mediów i rozrywki. Tworzenie realistycznych środowisk wirtualnych w celu poprawy ogólnego doświadczenia graczy w grach jest głównym czynnikiem napędzającym rosnące wykorzystanie tych technologii. Perspektywa pierwszoosobowa, 6 stopni swobody i intuicyjny interfejs użytkownika (UI), które oferują te urządzenia – zestawy słuchawkowe VR, wyświetlacze Heads Up Display (HUD), wyświetlacze montowane na kasku (HMD), inteligentne kaski i inteligentne okulary – zwiększają wskaźniki adopcji.

Zakres projektów interfejsów użytkownika rozszerzył się dzięki wprowadzeniu tych urządzeń i oferowanych przez nie rozwiązań. Główni konkurenci na rynku ponieśli znaczne wydatki ze względu na szybko rosnący popyt na urządzenia rzeczywistości mieszanej. Elementy te przyspieszają trajektorię wzrostu przychodów na amerykańskim rynku Metaverse.

Otoczenie konkurencyjne

Przeglądy firm: analiza wiodących firm na amerykańskim rynku Metaverse:

  • Tencent Ltd.
  • Nvidia Corporation: Metropolitan Platforms, Inc.
  • Roblox Software
  • Microsoft Business
  • ByteDance, Inc.
  • Unity Technologies Inc. Epic Games Inc.
  • Netease, Inc.
  • Nextech AR Solutions, Inc.

Dynamika rynku jako katalizator:

  • Rosnący nacisk na wykorzystanie Internetu do połączenia świata cyfrowego i fizycznego
  • Rosnące oczekiwania w sektorze rozrywki i mediów
  • rosnące zainteresowanie wykorzystaniem kryptowalut do zakupu dóbr cyfrowych w Metaverse

Rozwój rynku i trendy:

  • Integracja technologii AI z urządzeniami
  • Decentralizacja ułatwiona przez blockchain
  • Innowacje technologiczne w innych dziedzinach, takich jak infrastruktura komunikacyjna
  • Zakres, w jakim osoby z pokolenia Z i Alpha wykorzystują Metaverse
  • Epidemia Covid-19 odegrała rolę w pojawieniu się Metaverse

Przeszkody:

  • Jedną z głównych obaw jest możliwość cyberataków skierowanych na Metaverse
  • Wysokie koszty instalacji i utrzymania meta komponentów

Zakres raportu

Rynek Metaverse w Stanach Zjednoczonych, według składników:

  • Sprzęt
  • Oprogramowanie

Rynek Metaverse w Stanach Zjednoczonych, według platformy:

  • Komputer stacjonarny
  • Urządzenia mobilne

Rynek Metaversew Stanach Zjednoczonych, według technologii:

  • Blockchain
  • Rzeczywistość wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR)
  • Rzeczywistość mieszana (MR)

Rynek Metaverse w Stanach Zjednoczonych, według zastosowań:

  • Gry
  • Zakupy online
  • Tworzenie treści
  • Media społecznościowe
  • Inne

Rynek Metaverse w Stanach Zjednoczonych, według grupy docelowej:

  • Usługi finansowe, bankowość, ubezpieczenia (BFSI)
  • Handel detaliczny
  • Produkcja
  • Media i rozrywka
  • Edukacja
  • Przemysł lotniczy i obronny
  • Inne

Rynek Metaverse w Stanach Zjednoczonych, według regionów:

  • Północny Wschód
  • Południe
  • Zachód
  • Środkowy Zachód

Więcej informacji na temat tego raportu można znaleźć na stronie https://www.researchandmarkets.com/r/ahfe5s

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Podobne Wpisy